Hvem vil du treffe i dag?
På LinkedIN kan man målrette annonseringen mot blant annet bransjer, stillingstitler, bedrifter folk jobber i, geografisk plassering, interesser, m.m
Se eksempler
Selge elektrodeler til Europa?
Da kan vi markedsføre mot han her:
Stilling: Innkjøper
Arbeidsgiver: Stort elektrofirma
Plassering: Tyskland
Utdanning: MBA
Interessert i: Vannkraft
![](/unsplash/rZwGJrkYFFY/886/madrid.jpg?unique=a69e4216)
Utvide til Spania?
Da kan vi markedsføre mot disse:
Stilling: CEO, eier, styreleder
Bransje: Metall og industri
Bedriftsomsetning: 1 - 10 mill. USD.
Plassering: Barcelona & Madrid
Demografi: Menn & kvinner mellom 35 og 54 år.
![man using smartphone on chair](/unsplash/8YG31Xn4dSw/888/business man.jpg?unique=f0fa1628)
Rekruttere?
Da kan vi markedsføre mot han her:
Stilling: Prosesstekniker
Arbeidsgiver: Equinor
Erfaring: Min. 5 år.
Utdanningsnivå: Min. master
Personlighetstrekk: Åpen for flytting
Konkret salgsbudskap eller langvarig merkevarebygging.
Noen er klar for å handle umiddelbart, mens andre har lange beslutningsprosesser. Uansett hva du ønsker å oppnå kan vi treffe sylskarpt med ditt budskap direkte mot målgruppen.
Jo mer du vet om målgruppen din, jo lettere er det å treffe dem.
![silhouette of man illustration](/unsplash/2LowviVHZ-E/891/linkedin.jpg?unique=046225a3)
Yes, jeg trenger sylskarp markedsføring på LinkedIN!