Feedback kundeundersøkelsen

Kundeinnsikt og referansekunder
på 1-2-3!

Pris: 3 990,- eks. mva.

Prat med oss
Test Feedback her

Behovet for fornøyde kunder er større enn noen gang.

Det har aldri vært lettere å bytte leverandør og konkurrentene er klar til å hoppe på kundene dine før du rekker å trykke like.

TEST FEEDBACK HER OG NÅ

Fordelene med Feedback

✓ Tar under 1 minutt

Unngå planlegging og gjennomføring av lange kjedelige undersøkelser ingen orker å ta. Under 1 minutt? Det klarer alle!

✓ Ferdig e-post mal

Bruk vår ferdige e-post mal når du sender ut undersøkelsen. Vi vet hva som får de fleste til å trykke på "til undersøkelsen".

Den viktigste kundeinnsikten

Mål temperaturen på kundemassen din og få svar på de viktigste spørsmålene om hva dine kunder faktisk tenker om deg.

✓ Referanser & uttalelser

Innebygget referansefunksjon som serverer deg de mest fornøyde kundenes uttalelser på et fat. Klar til bruk i markedsføringen for bedriften din.

Enkel & oversiktlig rapport

La styret og ledelsen i bedriften få den fulle oversikt over status med en rapport som gir oversikt på et øyeblikk.

✓ Enklere blir det

Fyll ut bestillingsskjema. Motta e-post mal med ferdig undersøkelse klar til bruk. Kjør ut e-post og se tilbakemeldingene etterhvert som de kommer inn i din egen live rapport.

Eksempel fra undersøkelsen:

Seks tommelfinger-opp-ikoner som viser tilfredshet på en skala fra 1 til 6.

Innsikt - raskt!

Med Feedback får du informasjonen du trenger for å kunne yte bedre kundeservice, forbedre bedriften din og få flere gode referansekunder.

Rapport får du som som PDF og som link som blir live oppdatert!

SE RAPPORTEN HER

Eksempel fra undersøkelsen:

Et spørreskjema som spør om sannsynligheten for å anbefale tjenester til andre med en skala fra 1 til 6, hvor 1 er 'Ikke sannsynlig' og 6 er 'Veldig sannsynlig'.

"Dette gav oss jo umiddelbar verdi!"

Optimalisert for "stort oppmøte" og rask gevinst!

FÅ FEEDBACK NÅ!

Enklere blir det ikke!

1. Send Feedbacks e-post mal med link til undersøkelsen til dine kunder: 1 minutt.

2. Send rapport-link til styret: 1 minutt.

3. Send kundeuttalelser til markedssjefen: 1 minutt.

4. Kall inn til strategimøte for å forbedre bedriften på bakgrunn av den verdifulle dataen du nå har om dine kunder: 1 minutt.

5. Forbedre bedriften din: Kontinuerlig!

TEST UNDERSØKELSEN HER
SE RAPPORTEN DU FÅR HER

"Your most unhappy customers are your greatest source for learning" - Bill Gates

Vet du hva kundene tenker om tjenestene dine? Har du spurt dem? De sitter på svært verdifull informasjon som du kan bruke på veien videre i utviklingen av din bedrift.

Bruk informasjonen du har samlet inn til å lære, til å bli bedre.
Lytt til de mest negative kundene.
Gjør noe med det!

Hvorfor bry seg om hva kundene mener:

  • Det koster 5-25 ganger så mye

    å skaffe seg nye kunder som å holde eksisterende kunder fornøyd.

    Kilde: Harvard Business Review

  • Referanser er den viktigste

    måten å skaffe seg nye leads og kunder på for bedrifter over hele verden.

    Kilde: State of inbound

  • Engasjerte kunder kjøper 90% mer

    og bruker 300% mer penger hvert år enn andre.

    Kilde: Rosetta Consulting

Kontakt oss for demo eller mer informasjon

Lurer du på hvordan Feedback kan fungere for deg? Kanskje har du lyst til å høre hvordan vi eller våre kunder bruker Feedback?

Fyll ut kontaktskjemaet og få hjelp fra en av våre digitale markedsførere!